Kamis, 20 Oktober 2011

Gerakan Anti Malaysia

Pasukan Anti MALAYSIA di indonesia semakin menular

Kita sudah sedia maklum bahawa negara jiran kita iaitu "INDONESIA" mengalami masalah dari segi bilangan penduduk yang ramai dan masalah bencana alam dan sebagai nya..Kita sebagai rakyat MALAYSIA yang bermurah hati dengan negara INDONESIA sentiasa menghulurkan bantuan kepada mereka seperti mangsa TSUNAMI yang lepas.Tetapi sesetengah penduduk INDONESIA tidak bersyukur malahan mereka berasa tidak puas hati dengan negara MALAYSIA dan memprotes kerajaan MALAYSIA..Mengapa mereka membuat sedemikian??Adakah mereka berasa tidak puas hati kerana negara kita tidak mengalami masalah2 seperti yang mereka lalui?Sila lawati profile ini jika anda perlukan bukti bahawa mereka tidak berpuas hati dengan kerajaan MALAYSIA > http://www.myspace.com/malingsia <.. ini adalah keratan mesej yang mereka post di profile MYSPACE mereka..: 

Bendera Malingsial Sesuai Dijadikan Alas Kaki
Yitno
Aku berpendapat kejadian pembakaran bendera Malingsial di Indonesia adalah satu pembaziran...seharusnya bendera Malingsial yg di gelar Jalur Gemilang dijadikan alas kaki disetiap pintu toilet di Indonesia.

Setiap rakyat Indonesia perlu memboikot produk dari malingsial....tetapi benderanya dikecualikan...belilah benderanya dan jadikanlah benderanya sebagai alas kaki disetiap pintu toilet di Indonesia.....ini adalah cara terbaik utk menghargai bangsa malingsial...

Pastinya jika seramai 250 juta rakyat indonesia membeli bendera malingsial yg berharga RM1...maka ini boleh mendatangkan pendapatan sebanyak RM250 juta kepada negara malingsial....nilai ini adalah cukup buat ongkos/tambang utk menghantar 2 orang pelancung angkasalepas.....pasti mereka akan mengenang bidi baik bangsa indonesia yg telah membantu mereka melancung ke angkasa....kah!!!kah!!!kah!!!k ah 

sumber: malingsia.com

>Mengapa mereka sanggup menghina bendera negara MALAYSIA padahal kita tidak pernah membuat sedemikian kepada negara mereka?adakah "JALUR GEMILANG" kita sudah terlalu hina di mata mereka?

ini pula keratan dari profile "ANTI PASUKAN MALINGSIA"...


Malaysia anjing piaraan koloni
Patriot
orang malaysia mengaku orang islam namun mereka tidak muslim adapun mereka adalah muslim munafik. terbukti dengan banyaknya teroris yang berasal dari negara yang mengaku negara maju tersebut.orang islam cinta damai tidak suka kekerasan.apalagi kekerasan yang di tunjukan oleh warga negara maling itu."maling" kata maling cocok sekali dengan negara ini.

di seluruh dunia pun tahu negara ini identik dengan maling. telah banyak mereka mengaku-ngaku budaya orang, mengaku-ngaku tutorial negara orang. apa KALIAN tidak malu...? dimana otak kalian? dasar anjing..malingsia(malaysia) hanyalah negara benalu (tumbuhan Parasit) yang hanya bisa bergantung pada negara lain apalgi bergantung pada bekas penjajahnya (inggris).

jika malingsia tidak di jajah oleh inggris. negara ini tidak akan punya -apa. jangan kan gedung mewah...mungkin jalan raya saja tidak akan punya. karena rakyat malingsia ini malas-malas...terbukti dengan lebih banyaknya orang indonesia yang bekerja di sana..namun rakyatnya sendiri malah santai-santai dan lebih memilih jadi maling..maling kebudayaan orang lain, maling..sekali maling tetap maling...dan perlu kamu ketahui wahai bangsa yang hina dina(malingsia) kemerdekaan kalina hnyalah hadiah dari pejajah kalian..

karena kalian sudah dianggap sampah oleh penjajah..maka kalian di berikan kemerdekaan. tidak seperti bangsa kami yang dengan gagah berani menunjukan perjuangan dan mengusir penjajah dari tanah air tercinta INDONESIA,...anjing tetap anjing.....ANJING HANYA AKAN BEKERJA SETELAH DI KASIH TULANG...MALINGSIA ANJING...UMAT, PERADABAN, SPESIES KALIAN TIDAK PANTAS BERADA DI ATAS MUKA BUMI INI....SEBAIKNYA KALIAN DI BUMIHANGUSKAN (DI MUSNAHKAN DARI PETA DUNIA)DASAR BANGSA MALING, PENYAKIT PENIRU..DAN PENIPU....NEGARA TERORIS YANG MUNAFIK,.........DASAR ANJING......

Perenggan pertama mengatakan bahawa orang malaysia adalah umat islam yang munafik tetapi..
'LIHAT GAMBAR DI BAWAH'



Mereka berkata bahawa orang2 MALAYSIA adalah munafik.Malahan mereka telah mengaitkan isu agama.Gambar ini diambil dari profile "GERAKAN ANTI MALINGSIA"..Sila lihat di belakang gambar tersebut yang telah dibulatkan.Sebenarnya gambar ini adalah gambar promosi baju anti malingsia.Di belakang gambar tersebut terlihat minuman keras seperti mereka berada di satu pesta.Jadi adakah minuman keras itu perbutan yang baik?? mereka telah menaitkan isu agama.apa salahnya saya bercakap tentangnya,..??

Ini adalah setengah gambar2 dari profile mereka lagi yang telah mereka edit untuk menghina bekas perdana menteri kita : 


Apalah ertinya mereka membuat seperti ini??
adakah mereka berpuas hati untuk mengutuk perdana menteri malaysia?


Kita semua sudah sedia maklum bahawa setegah daripada orang2 indonesia memasuki kawasan malaysia secara haram untuk menjadi buruh di malaysia.tetapi kita tidak pernah sekali bersuara tentang nya.tetapi mengapa mereka membuat sedemikian?adakah mereka marah dengan tindakan kerajaan malaysia yang sedang cuba mengurangkan Pendatang Tanpa Izin(PTI)khusus nyA dari negara sebelah iaitu negara INDONESIA?
Adakah mereka tidak menyedari bahawa mereka telah berpandangan serong terhadap negara MALAYSIA?
Mereka patut diberi pengajaran dan patut sedar bahawa mereka itu siapa..Saya tahu bahawa mereka ingin meluah kan perasaan benci mereka terhadap setengah orang malaysia yang telah berlaku kasar terhadap saudara2 mereka yang menjadi buruh di malaysia,tetapi bukan ini cara nya.

KEPADA ORANG2 INDONESIA YANG MEMASUKI BLOG INI :
>Berhenti la kamu menghina bangsa melayu/kerajaan MALAYSIA.Kerana kamu tetap akan menyesal jika sesuatu akan terjadi kepada diri kamu mahupun negara kamu INDONESIA suatu hari nanti.negara malaysia tidak pernah menganggap negara kamu sebagai satu musuh,malahan kami di malaysia menyokong artis2 dari INDONESIA.walaupun mungkin itu tidak mencukupi tetapi kami tidak mahukan pertelingkahan seperti ini dilanjutkan..tolong berhenti.!!

1 komentar:

Unknown mengatakan...

klo malaysia tidak membuat masalah terlebih dahulu ,, indonesia tidak akan seperti ini ...

( Pemuda Indonesia yang benci dengan @MALAYSIA_JAYA ( twitter )

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates